mina julklappar :)

nu har jag slitit upp mina julklappar & jag är super nöjd och glad :) ni får en bildbomd på dom.
Jag får även julklappar av mami & kusin imorn.

- GAMA plattång


- Bh & halsband från baby !


- Hörlurar & Påslakan


- Mascara , Nagellack , maxfactor Foundation , Ögonfransböjare


- Skorta , kort Tjocktröja


- Ring från syster


Sen fick jag också 1100 i pengar :) och jag har redan lite på mitt konto så kanske kanske blir att köpa en större tv på mellandags rean.

Men nu ska jag lägga mej & se på nån bra film i min säng med mina nya påslakan mysigt !!
all I need i you



pussN

Kommentarer
amandawesterlund

jag har den plattången, den är skit bra :D



Blogg: http://nkpgbooiz.blogg.se/
2010-12-27 @ 19:41:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0