plugg plugg plugg

jag har 1 vekcka på mej att göra klart allt , sen får jag mitt betyg av nians hösttermin hhehhee kul ! eller inte.
men får inte glömma att det är jullov snart !

Jag ska ha gjort klart ,
1 steg i musiken (lära mej hur musiken har förändrats och kunna känna igen vad för årtal musiken kommer ifrån
2 steg i svenska (kunna fakta om romantiken & realismen och jämnföra dom 2, kunna indentifiera stildrag som är typiska för epokerna , läsa och analysera en roman)
1 steg i spanskan (kunna beställa & betala på resturang, kunna namnen på vanliga matvaror & lära mej om deras matkultur och deras traditioner på spanska)
1 steg i engelskan (Läsa en bok på engelska och skriva en lässlogg och berätta om boken på engelska)
Redovisa ig varningen i No
Göra klart hemkunskapsuppgiften 
So prov på torsdag !

ha-ha men har världens bästa plugg filmer , Sunes Sommar , Mysteriet På Greveholm , Tomten Är Far Till Alla Barnen !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0