sista skoldagen för den här terminen !

sitter nu hemma efter en lång dag i skolan , redovisa spanskan så har G i det nu förra terminen hade jag IG (a !
sen satsar jag bara på G i bild men fick VG , I'm proud ! Efter skoldagen gick jag & mina söta vänner och käka på Paus , verkligen super gott men också Väldigt mättande ;)

Ikväll tänker jag bara chilla.. titta på idol finalen & sova tidigt för imorgon ska jag jobba i stallet :) är faktiskt taggat har saknat stallet den här veckan.  Skulle igentligen jobbat nästa lördag men jag kommer vara helt slut eftersom vi ska va i GAMLEBY hela veckan ! så Pebbles va shyyst & bytte lördag med mej :)

Nu ska jag öppna min efterlängade chokladkalender lucka nr 10 ! & se på julklandern  samtidigt , det är bara ett måste varje December.

Dagens Låtar 
Dear Mr. President - P!nk

Raise Your Glass - P!ink


Dagens Film
Finding Neverland

pussN







Kommentarer
evelina

visst är finding neverland braa! told youuu! :D



2010-12-10 @ 17:47:56
johanna

haha japp bästa ! :D men bara för att hetaste skådepelaren är med i den :')



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-10 @ 18:45:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0