slapp dag

Idag vakna jag vid 10 & hade ont i halsen ohså men det har gått över nu :)
idag har det varit en riktig slapp dag har gått i mjukis byxor & packat och tittat på filmer , väldig skön dag måste jag säga , men tar nog en promenix sen för måste komma ut ett tag nu känner jag.

Imorn är det G A M L E B Y med kunskaps nior ! för alla ni som inte vet vad vi gör i gamleby.. vi har typ en "skolvecka" i gamleby så det är inte riktigt skolfritt om ni trodde det , vi har slöjd & hemkunskap där , sen soveralla nior där i 5 dagar :)

Slänger nog in ett litet inlägg innan jag åker imorgon ! - bussen går 10 så det är sovmorgon som gäller !

Eve jag har laddat ner filmer så har över 100 filmer du kan välja över i gamleby ! :D hoppas det passar dej min drottning ;)

Dagens Låtar
All I Need Is You - Idol Allstars

Grenade - Bruno Mars



Dagens Film
Secret Window (johnny depp med i)


Gammal bild på mej som brunhårig hehe , pussN

Kommentarer
drottningen

njaaaa, men ladda ner dirty dancing 1/2, pretty woman, notting hill, brudens bäste man :d och du skrev inget pådagens film din tönt! ;)



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-12-12 @ 20:11:34
johanna

okej my darling !

haha joo nu (a



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-12 @ 21:08:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0