awsome

här kommer några bilder på saker jag tycker är sjukt snyggt ! - men absolut inte kommer få göra av my parents

tungpiercing
 


piercing i örat , fast jag skulle inte ha "ring" som på bilden utan en liten pärla där



navel piercing (till passande kropp)


peace tatuering vid foten , inte just peace märket på bilden men ah


sjärnor tauerade bakom örat , inte precis så men ah



• sjärnor eller rosor vid höften & magen



sen skulle jag vilja förstora mina läppar helt seriöst & naturligt , för jag gillar verkligen inte mina små läppar , eller aså ah..men skulle vilja ha dom större allafall.





Här var några saker jag skulle vilja göra , & jag tycker är fett snyggt ! men ah somsagt kommer inte få görat innan jag fyllt 18 och då kanske jag ångrat mej..vem vet. Men nackdelar med dom här sakerna tycker jag är ,
infektioner när man piercat sig
tatueringar som man sen ångrar (visst det går att ta bort tatueringen men det är sjukt dyrt,det lär göra rejält ont)
det här låter lite sjukt , men det kan va svårt att söka jobb om man har piercingar i ansiktet
en nackdel för mej är nog smärtan med allt det här , jag hatar liksom att ta hål i öronen :/


pussN







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0