Yesterday

Igår var det avslutning klockan 9 till typ 10 , blev besviken över mina betyg men får ta nya tag nästa termin & verkligen kämpa. Men efter avslutningen gick jag & eve till Espresso house & drack choklad och latte med rostad smörgås ! Sen drog jag eve & sofia hem till mej , sen skulle vi åka in till stan vid typ4 men hitta intemina j*vla nycklar såringde & skällde ut mamma och syrran ordenligtsen hade jag lagt dom bredvid mamis tv haha ! sry.
Men så åkte vi in till MC & där träffa vi emma och johan sötnosar det där , och bästa jessi !
Sen drog alla vi hem till emma i Lindö och såg film , i emma älskade tv rum hihi. Drog hem vid halv 11 :)

Idag har jag handlat klart allrabästaväns julkapp & det blev ett par höga jeans till mej själv från Vero Moda 300 kr
insåg nyss att jag köpt kläder till mej själva för 700 innan jul , inte rätt.
fram

bak


Snart drar jag till kusin som fyller 19 , Grattis Robin !

Ikväll sover jag hos eve !

pussN


Kommentarer
evelina

heeet johanna! jättefina byxor, och linnet är ju också ganska hett ;);)



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-12-22 @ 18:00:31
johanna

heheh thanks , jaa linnet är hetast , du jag la linnet på din stol in your room so you know ;)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-12-23 @ 14:23:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0