åka till sötnosen sofia nu oh se på psykfilm mysigt (eller inte :D











igår efter skolan åkte jag hem sen mötte jag eve vid hennes stall, vi tog in hästarna och sen red :D alltid oh kul med dej allrabästavän :) red grässvängen mysigt mysigt i det här vädret! <3

                                                                                                                                                                        

men ah nu snart ska jag åka bort till Sofia bästavän och se THE HUMAN CENTIPEDE , det sägs vara den "äckligaste" psykfilmen den gick nyss på bio i usa. fifan aså kommer kolla bort typ halva filmen :D


ajuste vem är bäst då oh har fått VIP biljetter till HorseShow HELA helgen :)) <3

- joo jag :D !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0