bilder från HorseShow igår :)



framridningen :) dressyren.






dressyren, så fint det va :')






dressyren, galoppen drf är skänkeln så högt upp xd





dressyren, förlängd trav :)






dressyren, där gör dom en söt liten piruett :D






dressyren (prisutdelning) , det var nån dansk som vann :) en svensk kom 2 troor jag (y






nu kommer vi till hoppningen :D






det var 1,45 hinder.





tre st hinder på kombinationen.


juste kanske ska säga att bilderna är tagna med en mobil kamera så drf är kvaliten så som den är.
Ohsen gick jag inte med min syrra som jag skrev igår, utan allrabästavän evelina sigurjonsdottir följde med, och hon står för NÅGRA kort haha :D ! <3



                                                                    jag ohsen eve  <3




älskar dej nu då föralltid oavsett vad

tack älskling för en underbar lördag med dej! <3


love from med (L)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0