everything I do, I do it for you

idag cykla jag till skolan med Ellen,Sofia oh Martin haha :D
sen var jag i skolan med bästa Emma hela dagen , underbar dag med dej gumman.. kan verkligen snacka med dej om allt.  hahhaha jag, sofia oh emma gick oh käka glass på halvars på idrotten (y.

Sen betämmde jag med evelina,w bebis att jag skulle följa med henne till stallet , men det blev inte av .. för mamma ringde oh sa att vi var tvugna att åka till vetiränen med älskade Molly :'(  men ah så gjorde vi det.. oh hon har ju inte ätit på 2 dygn snart ;o oh ah vi fick typ sprutor som hon ska ta 2 gånger om dagen :/ <3 ifall det forsätter såhär så ah .. aså idag tänkte jag på henne hela dagen, men det kommer ordna sej .
jag vet det är en kanin tänker alla men hon betyder så mycke för mej, jag älskar dej Molly <3 

men ah imorn är det sista skoldagen för veckan , ohsen på kvällen blir det nog filmkväll med klassen N-NICE !




En bild på lilla mig, igår när vi var och sjösatte båten. Nu längtar jag somfan till sommaren, och det ska bli den bästa på länge !


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0