helgen ;)

börjar med en bild på linnet och legginsen jag köpte i Linköping  ;)



lördag: vakna som vanligt vid 8 , tog på mej ridkläder oh mami skjutsa mej till stallet :D vi hoppa bana på 11 hinder skit kul vare ;d tror vi hoppa 85. Det var sista hopplektionen, det är bara 2 gånger kvar nu på ridningen, hur fan ska jag klara mej en hel jävla sommar :'(
allafall sen åkte jag hem , städa oh fixa lite. sen vid 6 kommer micha och jonas (Y) sen vid 7 går mamma oh dom ut. Så blev ensamm hemma med syrran , sen kom Ellen, Sen kommer Amanda oh Nicole sötnosarna :D sen ah var jag med dom hela kvällen och kolla på film ohså. älskar dej !

söndag: vaknade vid 9 ? :D sen åkte jag med Micha och mami till granngården och hageby ;d. Sen har jag bara varit hemma idag och chillat med lite filmer.


oh imorn är jag ledig.. men jag är inte så glad för vi ska begrava vår lilla ängel imorgon  :'( molly

men puss oh kram



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0