min ängel, vila frid, älskar dej ♥

jag vet inte om jag orkar mer..igår var den värsta dagen i mitt liv. min älskade kanin flög upp till himmlen, vila i frid älskling  ! jag kommer alltid älska dej nu då föralltid , du var den underbaraste kaninen man kunde önska sej. du visa oss kärlek. alla tänker på dej och det var det värsta som kunde hända jag bara tjöt oh tjöt, jag visste inte vart jag skulle ta vägen när du slutade att andas det var det värsta ögonblicket i mitt liv..
 jag satt med dej hela eftermiddagen igår från när vi kom hem från vetrinären , jag tog ut dej en stund på gräasmattan i solen oh det är jag så himla glad över att du hann få komma ut på gräsmattan som du älskade sen tog jag in dej oh du låg i min famn för du orkade inte sitta upp till sist, du blev svagare oh svagare , jag såg det på dej , jag sa åt dej att du måste kämpa oh att jag älskar dej tusen gånger om men det hjälpte inte. jag satt med dej i timmar oh klappa på din lena oh mjuka päls.. sen skulle vi ge dej din spruta jag tog ner dej på din filt men du rammla ihop ...då insåg jag att det var slutet, men jag ville verkligen inte inse det . då börja jag tjuta. vi såg hur du försökte ställa dej upp om oh om igen men det gick inte. tillsist rammla du ihop på kudden, jag såg hur hårt du andades vi kunde inte göra nånting, vi satt runt omkring dej oh tjöt. tillslut slutade du att andas. jag vill inte inse att du va död på riktigt. du var bara 1,5 år. allt gick så snabbt nu i slutet jag vet inte rikigt vad som hände. i förrgår hoppa du omkring i din bur och ville komma ut till oss så att vi kunde pyssla om dej, du var pigg och du åt . allt var normalt , men tydligen vare nåt som var fel.. för den kvällen slutade du att äta och vi börja såklart undra. så mamma ringde vetrinären så vi åkte dit. molly vi gjorde allt i slutet för dej som vi kunde ha gjort, hoppas du förstår det oh hoppas du förstår att vi kommer aldrig någonsin glömma vår söta oh underbara kanin, du var det bästa i våran familj oh nu är du borta jag kan inte fatta det oh jag vill inte få in det. vi kommer alltid älska dej du kommer alltid finnas i våra hjärtan , molly   jag kan inte fatta att jag aldrig mer kommer få se dej,det är det jobbigaste :'( ohatt aldrig mera få klappa på din mjuka päls. och få se dej glad oh hoppa omkring i din bur. det här var det sista jag ville skulle hända i mitt liv. jag trodde hon skulle bli gammal, hoppas du förstår Molly hur mycke vi älska dej , det går inte att beskriva. du gjorde livet lätt för mej.. jag kunde alltid prata med dej när jag var lessen. oh du börja lita mer oh mer på oss, när jag grät så förstod du att nåt va fel. så du kom du oftast oh la dej bredvid mej. jag kommer aldrig glömma din söta nos oh hela dej. du är bäst oh kommer alltid finnas i mitt hjärta. du är en bästa kaninen någonsin! varje gång jag tänker på dej kommer det tårar jag vill bara krama om dej nu molly oh säga att jag älskar dej. det kommer inte gå en dag utan dej i mina tankar .. jag lovar dej molly jag kommer aldrig glömma dej. ! igår sa jag hela tiden men herregud hur allvarligt kan det va , jag gick och sa det hela dagen.. men det ångrar jag . jag kunde gjort mycke mer för dej molly om jag visste att det var allvarligt.. men jag kanske gick oh sa så för att jag inte ville inse att det var så allvarligt.. men puss på min ängel . för jag kommer alltid älska dej.
det går inte att beskriva i ord för hur mycke den här kainen betydde för mej .. och hur mycke jag älskar henne. hon kommer alltid finnas i mitt hjärta jag kommer aldrig släppa henne, nu är hon en söt ängel, hon finns vid min sida jag vet det. vänta på mej i himmlen molly hoppas du har det bra där. älskar dej ♥♥♥♥♥





jag vet många tänker det är en kanin , köp en ny.
men ni fattar inte när man har haft ett djur länge aså det blir som ett syskon för en. det går inte att förklara för er som inte har varit med om det här. men det är att förlora en familjemedlem, oh det är så himla jobbigt.

Kommentarer
tessanohlinek

molly gumman, jag kommer sakna dig )':



Blogg: http://tcpower.blogg.se/
2010-05-12 @ 12:08:55
johanna

:'(



2010-05-12 @ 15:42:53
leyla ♥

älskling. ? du vet att jag alltid finns för dej, hatar när man förlorar något man älskar, har ju också haft kanin, min la sej i hörnet av buren en hel dag, och åt ingenting, pappa åkte med henne till veterinären och sen så avliva dom henne. fyfan vad jag hatar dom, dom sa aldrig ens vad som va felet eller nåt.. men johanna hjärtat. du kan prata med mej om vad som helst. jag kommer finnas för dej dag som natt, du är underbar. i love you <3



Blogg: http://leylie.blogg.se/
2010-05-12 @ 16:03:40
johanna

aw leyla.. jag vet det är skit jobbigt det går liksom inte att släppa taget .. :(

älskling finnas alltid för dej med , älskar dej hjärtat !<3<3



2010-05-12 @ 16:11:08
bella

så kände jag när norton dog:(



2010-05-12 @ 17:41:49
johanna

;/



2010-05-12 @ 21:20:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0