ridning is my lifestyle

min dag börja med att klockan ringde klockan halv 7 , hääärligt HAHA. men då åkte jag upp till loppisen där klassen står idag. Sen klockan 9 åka till ridningen, gick super bra oh Norbert är bäst, oh bakdelsvändningarna gick bäst!

Sen nu sitter jag och ska ducha oh fixa mej , för sen vid 1 typ åker jag oh syrran till HorseShow :) mysigtmysigt.
Åker hem därifrån vid 5 eller nåt. Och klockan 8 åker jag in till stan med allrabästavän Evelina , för klockan 9 börjar bion :) ska se på SEX AND THE CITY 2 . bästa ! <3 

juste mitt kusinbarn som är 7 år har fått en Iphone, oh jag vet inte hur länge jag har tjatat om att få en, ohsen kommer hon och får en, fan kan säga att jag ät lite irriterad.

 


ha en bra lördag, love from me 







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0