s-s-summer

Jag ska börja med att säga att jag inte skrivit på några dar oh är lessen för det, men har haft mycke i skolan nu inför sommarlovet.
Men ah igår gick jag på stan med syrran oh mami, köpte en turkos bh oh ett stort linne :D 

                                                                                                                                                                                

Men idag har jag varit i båten hela dagen, det har varit super skönt blev solbränd xd haha ohsen bada jag i havet idag med , va i ett tag men ah älskar att bada. Vi sjösatte jollen idag med, oh har åkt upp massa bensin. men ah älskar att vara på sjön det är bland det bästa som finns !
Idag träffa jag sötnosarna Ellen oh Jonna ett tag på stranden också :)

men nu kommer det lite bilder som togs idag i gryt.





















Kommentarer
leyla ♥

tack för att du rösta på mej i veckans blogg, du har nu fått en länkning till din blogg!:)



Blogg: http://leylie.blogg.se/
2010-05-23 @ 17:45:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0