johannaohlinek

man lever bara 1 gång så tavara om livet och gör det du älskar allra mest.
alla mina vänner betyder sjukt mycke för mej, ni finns alltid där för mej. Nu på sistonde har det varit jobbigt jobbigt med alla j*vla problem. Men ah ni finns där för mej och det betyder så himla mycke.
kom ihhåg att jag alltid finns för er med, för jag älskar er.
älska är ett starkt ord, det säger man inte till vem som helst, man ska mena det också.! det har jag lärt mej av mina vänner.
falska vänner finns det överallt. men jag har lyckats att få vänner som älskar mej för den jag är och det är jag tacksam över .. ni hjälper mej i alla situationer!
min ridning och dans betyder så himla mycke för mej. ifall jag skulle sluta med det vet jag inte vad jag skulle göra.
jag fattar inte alla som sitter och säger hamburgare till hästar det är så jävla lågt.. och att vissa sitter och säger nördar till såna som rider och att det inte kan vara så svårt blabla.. men herregud sitt upp på en häst själv och se hur det är :)
jag älskar verkligen djur, min största dröm är att skaffa egen häst .. men ah tror knappast att det kommer hända. men ah tyck vad ni vill men det här är jag.
jag har dansat sen jag var ungefär 6-7 år, och det är så himla underbart. kommer aaaldrig sluta dansa , kommer aaaldrig sluta älska musik. 
livet kan svika en.. men är det inte såhär.. efter regn kommer solsken ?
så.....


man ska aldrig ge upp , det sista du ger upp är hoppet



Min lilla älskling Molly va ute på baksidan idag för första gången i år :D<3 Lägger in en bild på henne för hon är så söt, det där är min bebis.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0