valborg...snart stan

igår var det rätt så najs, efter skolan åker jag oh Micha hem till mig med Ellen. Sen åker Ellen sötnosen hem.. Micha oh jag käkar.. sen fixat oss. haha och medans vi fixar oss webbar vi med EmmaTärning bästavän :D xd
Sen kommer EmmaBergman hit .. vi går till rambodal och träffar Sofia oh Jessica :) <3
Sen åker dom .. sen kommer Eve, Jonna, Ellen till rambodal :) sen åker dom.
Så då blir det bara Jag, Micha oh Emma kvar. Så vi cyklar runt lite.. haha ohsen hände det lite roliga grejer under kvällen :) shiiiiiiiiiiiit säger jag bara :) <3<3 men kvällen blev rätt lyckad tillslut ! tack till alla gullungar jag var med, älskar er.

men nu ska jag fixa mig. sen blir det stan eller maxi med mami :)

kram från johanna ♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0