vila i frid nu älskling ..

nu är vår lilla ängel begravd på djurkyrkogården, du kommer alltid finnas i våran hjärtan, jag vet att du hör mej när jag säger att jag älskar dej oh att jag saknar dej. det jobbigaste var att släppa taget om dej när dom la ner dej i marken men hjärt lakanet omrking dej, oh tänkte den med jord. då ville jag bara ta upp dej oh krama dej, jag fick hålla tbx tårarna . Men du är underbar min lilla kanin glöm aldrig det.. jag vet att du har det bra där du är nu ..  
vila i frid nu
kommer aldrig glömma dej älskling, <3
nu är du borta föralltid men kommer alltid stanna kvar inom mej, du gjjorde mej lycklig min bebis <3




korset är bara tillfällit.. det ska vara en gravsten där snart med mollys namn oh datum ohså på .

Kommentarer
Linneá

Naw, tycker så synd om er. :( <3



Blogg: http://peuprincess.blogg.se/
2010-05-19 @ 08:27:24
johanna

;/ <3



2010-05-19 @ 18:36:08
Anonym

min kanin hette oxå molly xd



2010-05-21 @ 22:48:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0