bra lördag än så länge :) !

jag vakna upp med allrabästavän idag vi åkte till stallet vid 9 , vi red , oh det gick väl bra red fyris. men ah allafall sen åkte jag hem fixa mej & käka sen blev det gymnasiemässan med mami. Ja det hjälpte mej faktiskt väldigt mycket, antingen blir det polis på plusgymnasiet hehe, eller samhäll oh läsa typ företagsekomoni eller ah ekonomi. På kunskapsgymnasiet, haga,john bauer eller kungsgård :) -funderar också på att gå typ hotell men vne
efter gymnasiemässan åkte hela familjen till mollys grav & tände ett litet ljus, kunde inte hålla in mina tårar då saknar henne så otroligt mycket..♥

nu sitter jag & chillar ska snart till gisse för att sitta barnvakt med älsklings tjejorna jessi, ellen & eve :)
ni får ha en bra lördagskväll alla för det ska jag ha puss !

-
you are just a dream for me

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0