falling to pieces

(inget med rubriken att göra)

evelina sigurjonsdottir världens bästa allrabästavän !
- älskling du är helt jävla sjukt underbar , du är ljuset i mitt liv. hade jag inte dej skulle jag inte finnas. du är mina andetag min andra halva! du bryr dej så himla mycket om andra och du är bara bäst hjärtat mitt !
allrabästavänner sen tvåan och fler år ska det bli. jag kan skratta gråta snacka med dej om precis allt du är en äkta vän som jag älskar av hela mitt hjärta, och jag kommer aldrig lämna dej ! jag känner mej trygg i din närhet oh det går inte beskriva hur mycket du betyder för mej. alla våra minnen är så himla underbara men det mest underbaraste med dom är att dom är delade med dej, dom skulle inte varit lika roliga om det va nån annan,du är speciell för mej, och alla borde ha en vän som dej min ängel. du är världens finaste! jag vet inte hur många gånger vi har skrattat så vi fått kramp i magen, vi kan verkligen allt om varandra, oh jag litar på dej oh hoppas du litar på mej, vill aldrig förlora dej. vi kan "tjaffsa" som syskon oh bli sams på en minut, du är som en syster till mej , hoppar du hoppar jag , det lovar jag dej. jag finns alltid vid din sida, mår du bra mår jag bra!
föralltid vi 2 älskling :') ♥






Kommentarer
evelina

älskar dig mest johanna! <3



Blogg: http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se/
2010-10-31 @ 14:16:45
johanna

<3<3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-31 @ 14:42:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0