FREDAG !

yeees är så jävla hyper , det är ju förfan fredag babes ! :D
allafall nu ska jag fixa mej lite oh försöka sova (men det kommer aldrig gå) ahaha sen ska jag packa ridkläder & saker för ska sova hos ÄLSKLINGS emma med min bästa sofia. Hittar väl på nåt kuligt ikväll ;)

Imorgon kanske dom följer med mej till ridningen klockan 9 på morgonen haha kommer aldrig få upp dom -.-
Efter ridningen har min mami lovat mej att åka & kolla på ny tv till mitt rum & en kamera :)


messa med mej babes 0763376243

JUSTE jag beställde min biljett till Oskar Linnros den 28 november , blir att gå med mina bästa , sofia  & emmis ♥





Kommentarer
Emma

Sv: haha gumman den e döh söt o skyll dej själv, du tog den :*



KOMMER BLI ASM! :D <3



Blogg: http://enblickavmej.blogg.se/
2010-10-22 @ 17:53:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0