helgen har varit bra

I fredags hade jag studiedag, så jag träffa bästa nisse. Vi kolla på film & lite :) mysigt.
I lördags jobba jag i stallet från 8 till 4 med bästa jossan & pebbles. Red också under lördagen.
 Sen vid 6 kom släkten för att fira mami, haah sen vid 7 ringer det på dörren så står wille där med kompisar hehe. Vi åkte till josse, sen åkte jag & träffa nisse & kashani vid ica.
Efter det åkte jag hem till wille & dom, sen åkte jag hem till Ellen & Eve. hhhherreguuud säger jag under den cykelturen trodde jag att jag skulle frysa ihjäl. jag tycker det är fint med höst ohså men att det blir kallare ute, ussh!

Idag vakna jag med att jag knappt kunde andas & snacka för att jag är så förkyld :|
så blir att ta lugnt & mysa med lite film idag.

8/10-10 nisse thor ♥

Dagens Låt 
luffar visan - sober & talfel


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0