inte bloggat på länge !

förlåt om jag inte bloggat så mycket på senaste tiden, men har inte mått såbra pågrund av lite olika saker, kärlek, familjen, vänner oh skolan. men det är typ bra nu :)
allafall så är måndagen snart slut :D ! wuhuu för jag hatar måndagar.

efter skolan gick jag till mamis  jobb för orka inte ta bussen hem hehe. ja vad kan jag mer säga om dagen.. jo juste jag & sofia ska troligen gå och se på OskarLinnros i november , nice.
Nu sitter jag hemma & lyssnar på lite depp musik , lite länge sen man lyssna på såntdär :')
& hoppas på att bästavän wille ska komma hit snart :) 

 

haha lägger in en liten lustig bild på mej & collen :')

puss & kram på er bloggläsare !

Kommentarer
Linneá

Så söt! <3



2010-10-18 @ 18:27:05
johanna

du är linnea * <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-18 @ 19:00:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0