så stor & stark på dagen men så liten mitt i natten ♥

kom nyss hem från the school , ska försöka plugga lite nu om jag vill komma in på ett bra gymnasium hehe.
idag va jag med älsklings emmis i skolan på lunchen gick jag , sofia & emmis på staden oh käka :)
sen klippte emma sin lugg i skolan haha sweetnos !
nu känns livet värt att leva igen

håller på att ladda ner paranormal activity hur ska jag våga se den själv ;o aja ska se den efter plugget, kommer ett inlägg om hur den va då :)

haha här kommer en film på när emma tärning klipper sin lugg i skolan & jag oh sofia flummar som vanligt :')
älskar er tjejer ! :)
hehe världens dåligaste kvalitee & ni får vrida era huvun.



Kommentarer
Anonym

Du behöver en ny bloggdesign, för den här tycker jag inte passar dig alls. Satsa på lila elr nåt, kanske ladda ner en gratis ifrån bloggdesign.se.



2010-10-19 @ 16:46:20
johanna

haha jag vet !

jag har bara lagt den här så länge , vet inte hur jag vill ha bloggen.



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-19 @ 17:09:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0