ullared på 5:an

just nu sitter jag & kollar på klockrenaste ullared på femman ;) Idag har jag varit hemma oh varit sjuk.... jag har sjukt ont i halsen & huvet. Har bara chillat och tittat på braiga filmer.
Vid två gjorde allrabästavän Evelina Sigurjonsdottir sitt moppe prov för moppe körkortet. & hon klara det !! Grattis gumman
Sen vid fyra ringde hon och undra ifall jag ville åka lite moppe så vi åkte in till stan oh lite ;)

Imorn måste jag köpa två nya nagellack för jag får panik på mitt blåa nagellack somjag haft alldeles för länge..& jag känner mej jätte ful utan nagellack xd eftersom jag biter på naglarna.
- Tips på hur man kan undvika att bita på naglarna ?

gullig bild på en host söt johanna som inte har nåt smink :)

Kommentarer
Blogg kungen xd

OMG OMG VILKEN BLOGG DU E TYP MIN IDOL TYP OMG TYP OMG CHA CHA / XOXO <3



2010-10-05 @ 18:34:55
johanna

ahhahahaha cepe ! :'D <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-05 @ 18:42:44
Blogg kungen xd

hehehe (K)



2010-10-05 @ 18:51:29
johanna

<3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-05 @ 20:35:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0