va med bästa emma & sofia today

idag tillbringa jag skolan med bästa tjejorna !
sen åkte jag 119 hem till smedby med emmis & sofia, vi åkte hem till sofia. Sen titta vi på paranormal activity :)
hehe sen sjöng vi lite singstar , jag drog hem vid 7 oh nu sitter jag & pluggar vid min syrras data..eftersom hon ser på film på min data för jag har såbra högtalarsystem haha ! allafall så är det farligt att va med emmis nu för hon har fått en kamera av sin syster linnea & vart man ÄN ÄR fottar hon :') allafall jag har haft en suuupeer dag !♥
JAG & EMMIS ♥



SOFIA & JAG ♥


/ MÅSTE BARA SÄGA ATT JAG VILL GÅ & SE PARANORMAL ACITIVTY 2 PÅ BIO PÅ FREDAG (PREMIÄR)
& ingen vill gå oh se den med mej :/ plz kan nån gå & se den med mej ? :)


Kommentarer
Emma



2010-10-20 @ 20:39:42
Emma

Älskar dej mer hjärtat mitt <3



bild baxare du e då :o <3



Blogg: http://enblickavmej.blogg.se/
2010-10-20 @ 20:40:39
johanna

hahha klart jag är :D!

älskar dej bästavän ! <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2010-10-20 @ 20:53:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0