alla hjärtans dag

Ae nu är det slut på det roliga, jag har liksom spelat Play Station spel sen i förmiddags, eftersom mamma har fått igång mitt play station somjag trodde va sönder (a

men ah allafall..
min alla hjärtans dag blev lyckad till slut, vill bara säga att jag har världens underbaraste vänner omkring mig som jag älskar mest av allt! ellen, jessi & eve kom hem till mig på luchen och det uppskatta jag verkligen ni gjorde min dag mina små hjärtan <3

sen gick jag till mina kusinbarn & lämna en chokladask med chokladhjärtan i som dom älskar hihi:) mamma var också hemma på lunchen för syster är också hemma idag & hon hade köpt vaniljhjärtan MUMS!

aw såg också på facebook förut att Ludde hade gett Alva en ros, så fint gjort av han, måste säga att ni är super gulliga tillsammans. :)

Sitter här nu & är på sjukt bra humör & äter min älskade Piggelin hehe & solen lyser ute, härligt säger jag! :D




Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3

Hoppas du får en trevlig allahjärtansdag ! :D kram <3



Blogg: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
2011-02-14 @ 15:43:40
johanna ♥

desamma! :)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-02-14 @ 16:20:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0