baby it's a wild world

Jag kom dit vid 8 nångång & alla var där, sen hela kvällen chillade vi till max & solklart blir jag utlåst, somjag aldrig annars blir? eller. Allafall  sprang runt i strumpor i smedby på snön i -20 grader! Sen kommer en gubbe förbi & han ställer sej typ & glor på mina fötter, så jag blev lite rädd & sprang iväg haha!

ajuste måste ju berätta.. att jag tänkte vara nyttigt ikväll & äta annanas istället för chips, så jag gjorde det & jag åt hur mycket annanas som helst. Men sen efter ett tag känner jag en konstig smak i munnen & första tanken är blod (fråga mej inte varför) men så kollar på mina händer & mitt finger är fullt av blod på :o så jag går & kollar i en spegel i min mun & då ser jag att min tunga & läpp blöder. NORMALT? - NAE

Men gick hem vid 11 , och blev inte så glad att komma hem, men allafall.. tack tjejer för ännu en lovely kväll, måste göras om, right? :)

tessan elin jag


ellinor tessan elin


ellinor tessan elin jag


elin ellinor tessan elin jag


ellinor tessan elin


ellinor tessan elin jag
tessan är perves jo tack vi vet


tessan elin ditte
tillslut ligger alla på varandra. fullt normalt


elin tessan elin ditte


ellinor :)


ditte jag
underbart bra jag är på att ta kort, eller ?


avslutar med en ego pic i Tessans nya rum,  fett fint blev det gumman! :)

härliga tjejer det där hela bunten!














Kommentarer
Ditte

HAHA, jadu. Du är ju superbra på att ta kort, du fick ju med näsan i alla fall ;)



2011-02-25 @ 17:26:23
johanna ♥

hahah super ! :D



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-02-25 @ 17:37:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0