dagens hiss & diss


• hiss



Det hoppet är 20 meter helt sjukt! Hissar också att dom verkligen vågar, liksomdom tveka ju inte , dom klättra upp på räcket & räkna till 3 & hoppa. Skulle jag aldrig göra , skulle ni? tian på badhuset liksom fast dubbelt mer ;)
& jag åkte under bron i sommras med våran båt & det är högt som f*n.
Modiga killar det där!


• diss
http://www.sydsvenskan.se/varlden/article1389233/Den-irlandska-krisen-i-hastarnas-spar.html
LÄS,TITTA!!

Jag verkligen älskar hästar & när mamma visa mej det här fick jag gråten i halsen. Jag klarar inte av att se sånt här, hästar som lider & inte får nån mat, ush:(
Men allafall, Irlands ekonomi var bra några år så Alla skaffa häst, men sen sjönk den & ingen hade råd att ha kvar hästarna. VET NI VAD DOM GJORDE?
Dom lät hästarna gå i trädgården till dom svälte ihjäl. varning för vissa bilder, jag tycker inte om att se hästar ligga döda längst vägen allafall. :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0