dålig uppdateríng fram över..

somsagt , så kommer jag inte kunna uppdatera lika mycket den här veckan, eftersom min data har virus, är depp för det! :(
men allafall så har jag "lämnat" den till Janne (kusinens kille) som blåser ur & fixar med den, tack!
 p åtal om kusinen så har hon & janne fixat en ny App till Iphone"gravid-mat" hon är på tv ikväll & i NT imorgon, Jenny Ohlin, hehe smart app var det allafall för alla gravida ;)

Men idag har jag också varit på Förarbeviskurs med Ellen babe & det var hur kul som helst, den var i 3 timmar & tiden bara sprang iväg & jag lärde mig väldigt mycket under den här gången så ser fram emot dom 8 gångerna som är kvar :D

men nu måste jag kila, syster ska ha datan.
& har tyvärr ingen bild att ladda upp från den här datan.

men ha det superbra nu älskade bloggläsare så hörs vi så fort jag får tag på en data ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0