godmorgon :)

ligger här nu i min säng & känner mig lite bättre än vad jag gjorde igår , hoppas jag blir helt frisk tills imorgon för då är det ju nationella prov i svenska - uppsatsen. haha jag ligger & kollar på Sunes Sommar , ni måste hålla med om att det är en sjukt bra film! :)

ajuste jag tror min kusin kommer hem ikväll från Thailand , hoppas dom haft det bra nu , med bra väder osv.

Idag måste man ju plugga ohsånt där , kul liksom , men aja måste ju göras , vill så gärna komma in på den linjen jag vill gå. jag har gjort ett stort misstag i skolan , jag plugga inte ett skit i åttan , så nu får jag all skit i nian. inte bra.

Allafall ni får ha en super bra dag så hörs vi senare :)
- ni kan gärna komma med filmtips ?




vill tillbaka!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0