helt död

hej :)

dagen har varit sådär , först hade vi nationella prov i svenska & det kunde gått bättre eller aså jag trodde det skulle vara svårare men det är det att jag drar ut på tiden så mycket så hinner inte svara på allt!
aja nästa prov är på torsdag tagga!!

har också haft ont i heela kroppen idag och haft sjukt ont i magen kändes som jag skulle spy , & mår verkligen dåligt , känns som jag har feber & väääärldens huvudvärk , jag vill bara bort ush vill inte bli sjuk! men jag tar & sover och bara kopplar bort allt ett tag.
Jag är också så himla stressad över skolan och det gör ju inte saken bättre :(

syns senare ikväll , förlåt får dålig och tråkig uppdatering men somsagt det är så mycket i skolan nu , pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0