hiss/diss & dagens blogg på en & samma gång

Johanna

• Hissar
Jag hissar gammla låtar som får en att minnas gammla saker som man förtängt & jag blir oftast på super bra humör när jag hör en låt som jag kopplar till ett speciellt minne.

• Dissar
Jag dissar "fula" naglar eller aså mina naglar ser helt förskräckliga ut nu.. jag biter på dom & dom är helt förstörda :( & plus jag har inget nagellack. Jag älskar när man ser människor som har ´super fina naglar, det gör massa på något sätt.

-Något bra tips på att sluta bita på naglarna ?

                                                                                                                                                                        

♥ Dagens blogg -  www.evelinasigurjonsdottir.blogg.se
Gå in & checka världens sötaste tjejs blogg! :)



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0