jag kommer

Nu är klockan 00.30  & det är måndag. Men mohaha jag är ledig imorgon!
Snackar med eve på msn, måste vara social med någon så att jag inte somnar;) Sitter också & lyssnar på den här!! spotify listan med som jag gjorde nyss. Är även väldigt social på bloggen som ni märker, så att jag inte somnar. 

haha nu har jag världens segaste humör, skrattar åt minsta lilla. Får se till att inte väcka dom andra i familjen. Men jag lyckas oftast ganska bra med det.

Eve varför sover inte jag hos dej inatt för ? :( tråk att kolla själv på oscarsgalan ju!
Fast du är rätt så duktig på att vara social med mej på msn, tummen upp för det gumman :)

Besök hennes blogg!♥

Skulle inte vara helt fel att vara där nu!?



 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0