"kändisbloggar"

Tänkte skriva om lite vad jag tycker om kändisbloggarna & bloggerskena (stavning).
Jag läser dagligen..
Fokis blogg HÄR
Isabelle Strömbergs blogg HÄR
Micahs blogg HÄR
& ibland läser jag kissies det är ju nästan ett måste men hon kan bli liiite för mycket ibland tycker jag!

Allafall Jag tycker Foki har en sjukt fin bloggmed mycket härliga färger på bilder osv.. & hon har ju flyttat till Thailand & jag tycker det är intressant att följa hennes liv där ;)

Isabelles blogg tycker jag också om sjukt mycket , hon är så söt! Många tycker säkert hon är en kopia av kissie men jag tycker tvärtemot:) plus jag titta på hennes videobloggar för ett år sedan när hon var blond & nu för några månader började jag läsa hennes blogg! & hon har blivit brunhårig & växt ifrån fjortis sättet med både kläder, utseende & sättet hon skriver/pratar:)

Micahs blogg läste jag från början endast om hennes graviditet som 14-åring , men det har blivit en vana att läsa den varje dag! Så jag fortsätter att besöka den dagligen även om hon fött Kelly nu! För det händer endå väldigt mycket i hennes liv, allafall om man jämför med en "vanlig" 15 årings vardag:)

Det var lite om dom kändisbloggarna jag läser dagligen men jag går även in på kenzas blogg men jag tycker inte den lokar på på något sätt så ah.
pussN



Kommentarer
Josephine

Jag följer också Foki, tycker det är mega spännande nu när hon flyttat utomlands ! :}



Blogg: http://pholove.blogg.se/
2011-02-27 @ 14:13:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0