känslan kommer tillbaks

är så himmla glad & taggat för jag vet inte vad? :D
eller kanske för att jag fixat massa nya saker till mitt rum! Jag gjorde om det för cirka ett år sen & nu köpte vi till lite saker som jag tyckte saknades. super nöjd :)

Men vet inte mer vad jag ska skriva , eftersom jag har så himla mycket jag vill säga! Men det kanske kommer fler inlägg ikväll om allt möjligt hihi. Jag kanske skriver om exakt allt jag gör, men det är min blogg right? & om ni inte gillar det jag skriver läs inte! men jag är jätte nöjd med mina läsare:)

Min syster har min kamera nånstans? så kan tyvärr inte ta kort på de nya sakerna i mitt rum men hon kommer hem snart så det kommer bilder senare, MISSA INTE. Men jag köpte lite nya saker igår också.. se dom sakerna här...http://jjohannaohlinek.blogg.se/2011/february/nytt-i-rummet.html

                                                                                                                                                                         

Min dag :)
Vakna vid 6 & fixa mej för skulle till Stadium och jobba, dagen gick segt fast ändå inte. det blir liksom aldrig tråkigt för det jobbar världens skönaste människor där! Men allafall idag jobba jag i 9 timmar, duktig jag känner mej ärligt talat. Sen åkte mamma & jag oh handla alla saker tilll mitt rum & nu fixar jag & pappa i mitt rum med allting & jag är på allmänt bra humör & dunkar music ♥



HAHAHAH såg det nu.. kolla på min tv på bilden! p o r r i g t

oj blev lite långt inlägg såg jag nu,men det kan ju också vara bra ibland ;)
pussN

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0