love the way you lie

Heej en trött johanna som skriver!
Eve jag hinner nog inte fixa klart din blogg ikväll, men fortsätter imorgon & påtal om min blogg ska jag börja lite smått nu :)
Sitter & kollar på Eva och Adam samtidigt haha älskade Tobbe. Imorgon ska jag sova ut som jag inte gjort på länge.. men bara för det kommer jag vakna vid 9 ? och sen inte kunna somna om.
Men vi hörs imorgon älskade bloggläsare sov gott nu!
Juste såg ni på melodifestivalen förut?
Jag såg det allafall & det blir ju sämre för varje år men aja nu ska vi se på det possitiva & det possitiva var att hetingen Eric Saade var med♥  Men förra året var jag & titta "live" & det blir världens skillnad :)


slänger upp en bild på mitt "naturliga" hår, ifall det skulle vara mer skruvlockar i skulle det vara lovely.

pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0