när jag blir stor ska vi bo bland molnen

Sitter här nu  har precis käkat frukost , det blev en hur bra kväll som helst igår med mina favvotjejer. bilder kommer senare!
fast jag måste bara säga att melodefestivalen blir dåligare & dåligare för varje år , då menar jag både låtarna & programledarna.

Allafall när jag vakna såg jag att det var sol ute , happyface , plus att all snö nästan är borta. gud vad jag vill ha sommar nuu. <3

Men nu ska jag fortsätta med att titta på vårkläderna från bikbok , modekungen , h&m , gina tricot , monki , weekday & nelly :) gud vad jag älskar att titta på vårkläder då får jag den där känslan om när man kan börja använda dom i det varma vårvädret , lovely!

en
bild från igår ;)

jessica , eve & jag ♥

pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0