plugg på G med film & glass

Ska nu börja plugga efter att ha tittat på hälften av alla Playa Del Sol avsnitt, så grymt bra (hon som är micha i solsidan är med där)
men vart sugen på en piggelin♥ men aja hhahah..
Måste göra klart engelska uppsatsen tills imorgon, annars är jag typ död :)

Måste bara tillägga att jag är sjukt glad över att bloggläsare faktiskt har börjat kommentera min blogg! :)
blir verkligen jätte glad då, det känns mycket roligare att blogga då.

Min alla ♥ dag blev väldigt lyckad, mamma kom hem vid 5 & då fika vi med vaniljhjärtan oh lite, sen gav hon mig & syster en alla hjärta dag present, massa godis & jeansjacka! :D
Sen käka vi hemmagjord pizza, MUMS.

jag hade även gjort en film till mina underbara vänner , eve, jessi & ellen..Jag hade suttit med den i 3 timmar & sen försvann allt :( vart fett ledsen. men aja det kanske kommer upp någon film i veckan.
- vill bara säga att jag älskar er mest mina tjejer♥

haha hitta 2 gulliga bilder på eve & mig förra året i Gamleby!
eve: mums vad gott
jag: åneej hon skämmer ut sig totalt

eve: ojdå
jag: herregud stackars människa..


HAHAHHA vi tänkte inte på det där när bilderna togs, det var det som var det roliga.
störd jag är♥
jo tack jag vet


har brunt hår där, vill ha tillbaks!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0