rubrik

Sitter nu på Stadiums huvudkontor, hade fett ont i huvet nyss men tog en frukt & lite vatten så gick det över! :)
Jag slutar 5 idag så en lång dag blev det, men har vaknat till nu framåt eftermiddagen imorse var jag verkligen helt död. Trodde aldrig jag skulle klara av dagen hehe, men då tänker man på pengarna man tjänar in & lite av den här lönen går till en Systemkamera troligen wuhuu!

Allafall vid 5 åker jag & mamma och byter spotlight lampan till mitt rum och sen åker & köper tavellist! bilder kommer ikväll.

kommer troligen blogga massa ikväll, känner att jag har mycket i mitt huve som vill komma ut. så checka bloggen ikväll :) Hoppas ni haft en bra start på lovet pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0