skapligt trött

Sitter nu i vardagsrummet här nere & tittar på älskade Solsidan , ar skapligt trött efter resan hem inatt med buss, bil & flyg ! När jag kommer till skolan säger min lärare att jag måste stanna kvar över 1 timme efter skolan för att lyssna på en genomgång om Nationella proven i Svenska.
Måste säga att jag blev väldigt glad av att träffa alla människor i skolan igen :)

hehe just det .. jag & min syster är marsvinsvakt åt mina kusinbarns marsvin , Mathilda & Arvid så gulliga !
Eftersom dom själva är i Thailand hehe dagen vi landa i Sverige lyfte dom från Sverige & om en vecka åker min Moster bort till Syd Afrika i 2 veckor snacka om tajt haha ! :D

Men nu ska jag fixa med alla bilder från resan & äta mitt älskade godis som jag köpt under resan ;)

När vi lyfte från Sverige

grått & snöigt

När vi landade på Gran Canaria

varmt & soligt


pussN

ps. glöm inte titta efter bilder ikväll på bloggen!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0