söndag

Har nu käkat frukost & är på bra humör,vet inte hur dagen kommer se ut men det är sånt man får se? ;)
Men jag & mamma ska åka ut till Nordic och Media markt och allt de där,ska kolla på en taklampa till mitt rum och en systemkamera. får se om jag & syster köper en ihop! Jag har ju redan en liten rosa kamera som är super bra så jag får se hur jag gör.

Ah imorse vaknade jag av att någon prata och jag blev fett rädd haha men det var teven som hade stått på hela natten, smidigt! haha & såklart var disney kanalen på (a

Men nu ska jag fixa mig , skriver mer senare idag & fixar med designen också, jag håller på att "fixa" på min tesblogg :)
Ni får ha en mysig & bra Söndag!


Besök hennes blogg jag är helt beroende hehe, jag tycker hennes blogg är bra & hon själv är hur fin som helst! Ni kanske tycker hon är "lik" kissie men hon är hundra gånger sötare. Hon vann även finest awards för "nykomling i bloggvärlden"
www.isabelles.nu

pussN





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0