BAD DAY

JAAAAA !! solklart missade jag bussj*veln som gick halv , & det finns ett problem till , jag vet inte när nästa buss går , haha ni vill inte ens veta varför jag missade bussen eller joo.. det var för att jag kanske bytte kläder 8 gånger ?
får seriöst ångest när jag ska välja kläder på morgonen
Så nu blev det en vanlig enkel tröja & ett par jeans !

känner mig allmänt ful & trött idag så det här kommer inte bli en bra dag plus vi har idrott idag som jag verkligen älskar wuhu -.-

såhär ser jag ut idag då



NU ÅKTE JU EN TILL BUSSJ*VLEN FÖRBI UTANFÖR !!



Kommentarer
Jessica

DU SKULLE JU GÅ HIPHOP MED MIG! DU MÅSTE JU ANMÄLA DIG NU! Fyfan johanna, lämna mig inte nu! Sweetheart och jag kommer tjata på dig imorn så va beredd på det, puss!



2011-01-24 @ 23:20:26
Jessica

hahaha oj fel inlägg men skitsamma, börja dansa förihelvete!



2011-01-24 @ 23:21:09
johanna ♥

haha sötnos ! men jaja tjata på.. hehe men får se imorgon hur jag gör , isåfall anmäler jag mig när jag kommit hem från Gran Canaria gullunge <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-01-24 @ 23:25:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0