bästavän är här !

Jag & allrabästavän evelina kom hem från skolan & stan vid 2 , sen drog vi till stallet & fixat hennes saker till bella , jätte fint väder ute idag ju :)
Nu sitter vi & tittar på underbara jönssonligan på mallorca & jag har sprayat ner hennes hår i värmespray & nu ska jag locka det sen skjutsar mamma in oss till stan och jag ska köpa ett par snygga jeans-shorts från monki och  hon ska köpa en sån klocka jag köpte hermis.. haha skoja hunnie ! puss

men nu ska jag fixa mej lite hörs senare ikväll pussN


Kommentarer
L1CKY ;*

checka bloggen för att se vem som vann dagens blogg idag! om det inte var du.. ny chans idag igen! ;)



Blogg: http://leylakarabeg.blogg.se/
2011-01-07 @ 19:01:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0