bloggar jag läser :)

Jag har lagt till dom bloggarna jag följer av mina vänner på "Länkar" som finns på vänster sida på bloggen under "Arkiv" , jag följer ju såklart "kändis" bloggar också , men jag tycker det är roligare & intressantare att läsa vänners bloggar dom känner jag ju liksom , vad som händer i deras liv ohså :)
Dom som ligger under mina länkar går jag in & kollar på every day !

Jag går också in på blogg.se och tittar på mest aktiva , besökta & kommenterade.

Är också väldigt glad över min statistik som går uppåt , funderar på att ha frågestund eftersom jag aldrig haft det. 
Tycker ni jag ska ha det ? 
- Det är ju liksom lite onödigt att ha det ifall bara 1 kommenterar ;)


                                                                                                                                                                         

Det bara är så.. vissa är bättre än andra !


jessi, jag, ellen

eve, emma, erik, calle, fredda

(ellen ha-ha), jag, eve

calle, jag , jessi



pussN


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0