gästbloggar!

hallå hallå, det är evelina som skriver folket!
shit får inte göra bort mig nu på johannas blogg ;o
johannas blogg är grym och mycke besök på denna kan ja tro!

kan ju börja med att säga att johanna ohlin ek och jag har varit bästa vänner sen andra klass. ganska sjukt att vi hållt ihop i nästan åtta år nu! men har varit sjukt underbara år med dig johanna. har otroligt många minnen med dig älskling och du känner till alla. vi har haft bråk som alla vänner har, spelar ingen roll hur nära man är.. alla bråkar. på senare år har vi börjat bli nästan som syskon. vi kan säga vad som helst till varandra, vi kan prata om vad som helst och vi kan göra vad som helst i varandras sällskap. du är som en syster för mig och vad som än händer kommer jag alltid älska dig. även om vi skulle tappa kontakten så skulle jag aldrig glömma dig för man glömmer aldrig sin syster oavsett vad. men det kommer aldrig att hända, vi kommer alltid finnas för varandra. nu är det nytt år och det kommer bli sjuuukt med dig. haha kommer hända maaasssaaa! älskar dig vännen ♥

aso kan alla bara fatta det här nu...
johanna har frågestund...
ni är hennes besökare...
gå till frågestunden och kommentera...
ni kan ju fråga vad som helst...
ni kan vara anonyma om ni så vill...
sätt bara igång och fråga nu när ni har chansen...!

ni kan ju även kolla in på min blogg om ni känner för det, kunde ju va kul kanske!
http://evelinasigurjonsdottir.blogg.se


busig tjeeejjaaa!

Kommentarer
johanna ♥

haha lite fail att kommentera sin egna blogg !

men eve älskling blev tårögd när jag läste texten , så himlas bäst är du & jag älsar dej mest ! <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-01-06 @ 00:32:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0