mot sängen ett tag nu


Nu har jag packat klart alla grejer !
Ska bli så skönt att komma från snön & skolan , jag kommer vara dödstrött när vi kommer fram till Gran Canaria imorgon klockan 13.00 Eftersom vi kommer ha åkt bil & flygit hela natten /morgonen !

Aja där nere ska jag allafall steeka som en galning i min nya bikini , ska också ta massa foton , kommer troligen upp någon ny header när jag kommer hem ;) - jag ska också bleka håret med citron haha hoppas bara det funkar bra nu ! Det jag längtar mest till är nog det varma havet , älskar't ! <3

Vi ska också träffa syrrans bästavän , Linnea , hon skulle tydligen dit dagen efter oss så hon kommer på Torsdag & våra städer ligger bredvid varandra !:)
Det här är även första gången vi ska bo på ett hotell utan Restaurang , så himla skönt , kommer säkert inte vara så mycket barnfamiljer !

Skit jag kom på.. vad jag kommer äta mycket Fettmat där nere, inte bra alls , så när jag kommer hem ska jag börja träna ordenligt varje vecka.

Jag kommer sakna mina älskade små vänner mest ! men EVE JAG RINGER DIG PÅ FREDAG BABE !
& ni.. bara för att jag åker iväg vill jag inte förlora massa läsare !

Jag lägger in ett inlägg innan vi åker klockan 2 sen , pussN


- sakna mig lite nu med va..







Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0