grattis emma ! :D

Vill skriva ett speciellt inlägg till min underbara bästavän som fyller 16 år idag !

Älskling vi har känt varandra sen vi börja på Kunskap , Jag blir så himla glad när jag tänker på hur lycklig jag är som träffade just dig min ängel ! Tänk om jag inte hade börjat på kunskap då skulle vi aldrig kommit varandra såhär nära , när den tanken finns i mitt huvud kan inte tårarna sluta rinna . Jag finns alltid för dig & under dom här åren vi känt varandra har vi kommit varandra närmre & vi har bråkat , skrattat , gråtit inför varandra & vi har snackat om allt möjligt med varandra , det är så äkta vänskap är . Jag kommer alltid finnas vid din sida i alla lägen , skrattar du skrattar jag - gråter du gråter jag. Du är en vän som betyder så himmla mycket för mig. vi har gått igenom så mycket & jag ångrar inte en sekund av allt !
Våra minnen tillsammans & våra sommrar tillsammans går verkligen inte att glömma ! Du är en som en pusselbit i mitt liv , om du skulle saknas i mitt liv skulle jag inte vara hel ! Du är så otroligt vacker min emma ! Jag gör vad som helst för dig , bara du mår bra. Det sista jag vill är att du ska må dåligt det vet du! Du har så sjukt många vänner & din familj som bryr sig om dig mitt hjärta , & dombryr sig för att du är världens underbaraste tjej.
Det kan gå några dagar & jag saknar dig redan ush jag kan inte ens fatta att jag har en sån underbar vän som dig
Våran vänskap betyder massa för mig & även fast vi börjar gymnasiet nu så Vet jag att vi inte kommer tappa kontakten för våran vänskap har blivit så stark & jag skulle inte klara mig utan dig vid min sida.
Du är underbar & en Sann vän i mina ögon glöm aldrig det hjärtat mitt !
- Jag älskar dej så himla mycket min ängel ♥
 

Det finaste någon kan få ♥
bilder under åren tillsammans



















TILLSAMMANS KLARAR VI ALLT

Kommentarer
Emma

guuuud va jag älskar dej hjärtat mitt, ja typ tjuter nu när jag läst detta!

du är sååå underbar!

fy fan, känner tårarna i mina ögon nu, bara för ja älskar dej så himla mkt <3



Blogg: http://etzi.blogg.se/
2011-01-16 @ 13:15:34
edvino95@

gillar snodd bilden :)



2011-01-17 @ 19:51:17
johanna ♥

jadu vem gör inte Edvin ;);)



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-01-17 @ 21:04:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0