hemma från Ingelsta

Kom hem för en stund sen från Ingelsta , fika nyss med family , ska sätta på dagens film mirror 2 som jag tycker är super bra !
Köpte ett USB minne för 40 kr !! så sjukt billigt !
 Jag har så j*vla mycket bilder & filmer på min data så kan inte ladda ner en enda film till för att det är fullt , har redan 2 andra minneskort fulla aja får väl köpe en hårddisk för 400 nån dag..
Nu ska jag rensa genom datan på Alla bilder sen ska jag troligen ut & träffa min älskade & saknade vän ellen.

Kolla på en klocka på Ur & Penn , en sådan som "alla" har fast med glitter runt om , tycker jag är fint :)
Jag har ju min rosa från Becks Urhandel , men rosa passar inte till precis allt !

pussN

Kommentarer
L1CKY ;*

vart hitta du usb för 40 kr? ;o <3



Blogg: http://leylakarabeg.blogg.se/
2011-01-02 @ 22:38:42
johanna ♥

jag hitta det på expert , ordinarie pris är 129 , tyvärr var bara erbjudandet till idag leyla :/ <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-01-02 @ 22:47:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0