mitt rum

Jag gjorde om mitt rum för ungefär ett år sen & blev mycket nöjd , jag själv tycker det är "mysigt" men jag försöker ofta ha städa , för jag kan verkligen inte leva i ett stökigt rum ! det enda som är stökigt är nog min lilla fåtölj där jag slänger kläder :) Lägger upp det här inlägget för jag tycker själv det är en liten kul grej & se hur andra har det i sitt rum !


Här står lilla jag & fixar mej varje morgon & i den lilla lådan ligger plattång/locktång mm.



Här är sängen som är 1.20 & jag sover sjukt skönt i den ska ni veta haha !
på vägen åt höger ska jag ha en tavla men har inte hittat nån snygg än som jag kan tänka mej ha.



Mittemot sängen är den svarta blanka teve bänken med min älskade tv på som är på varje kväll :)



Fototapeten & min gulliga fåtölj som jämt är fullproppad med kläder ;)



Garderoben bredvid skrivbordet , vill ha en stor garderob som täcker hela den väggen
men mammasäger att jag måste ha kvar skrivbordet haha taskigt läge.


Jaa ni här vet jag inte hur mycket tid jag spenderar med min älskade data & högtalarsystem :)

Bilderna va inte sådär super bra men orka inte anstränga mej precis för att ta kort på rummmet.
Men hoppas ni gillade inlägget pussN





Kommentarer
L1CKY ;*

checka bloggen och se om det var just du som vann i dagens blogg! om inte? nytt försök idag igen ;)



Blogg: http://leylakarabeg.blogg.se/
2011-01-06 @ 20:12:14
emelie

va fint rum du har :D <3



Blogg: http://emeliiielindstrom.blogg.se/
2011-01-06 @ 23:41:27
johanna ♥

tack emelie ! :) <3



Blogg: http://jjohannaohlinek.blogg.se/
2011-01-07 @ 21:43:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0