något kul :)

DITT LIV

Vad heter du? - Johanna Ohlin Ek
I mellannamn då? - anette
Vart bor du? - norrköping , smedby !
Trivs du där? - jaa
Brukar du läsa horoskop? - nej
Har du körkort? - nepp , men längtar till att ta hehe
Äger du några converseskor? - 2 par
Favoritdjur? - älskar alla djur , men favorit..kanin , hund , häst.
Vad spenderar du dina pengar på? - allt möjligt men mest kläder & fika tror jag
Senaste konserten? - oskar linnros
Brukar du vara full? - nej !
Antal kuddar i sängen? - 5
Kan du baka bullar? - kan inte baka överhuvetaget
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - Mc
Är du allergisk mot något? - nepp ! :)
Äger du ett busskort? - jadå
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Vad åt du till frukost?  - smootie & smörgås
Hur ser du ut idag? - haha vetifan ser hemsk ut har varit i stallet typ.
Nästa mål i ditt liv? - vet inte , finns många.
Vad såg du senast på tv? - let's dance
Hur svarar du i mobilen? - hallå eller hej deär johanna haha
Vem ringde du senast? - ellen jansson
Antal timmar sömn inatt? - 8 kanske
Sov du ensam? - ja
Vad innehåller din favoritnattmacka? - smör ost & saltgurka mums !

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: ellen tror jag
Fick dig att gråta: n
Du gick på bio med: eve , sofia & jessi !
Du gick på stan med: eve :)
Skällde på dig: syster haha
Skickade ett e-mail till dig: kollar aldrig mailen.



HAR DU NÅGONSIN


Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja :)
Bråkat med ditt husdjur? - nej
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nepp

SAKER


Tar du droger? - nej !!
Dricker du?- ?
Vad är du mest rädd för? - döden.
Vart vill du gifta dig? - utomlands tror jag hihi
Vad hatar du verkligen? - myror ! ha-ha
Har du ett jobb? -  nej , jobbar bara på stadium på loven.
Gillar du att ha folk omkring dig? - beror på mitt humör !
Är du ett hälsofreak? - nej , men skulle gärna vilja bli men skulle aldrig gå :) 


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? vet inte
Är du ensam nu? - aa
Några piercings/tatueringar? - nej :)
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - dom flesta -.-
Vill du gifta dig? - om jag verkligen hittar den rätta
Vill du ha barn? - jadå


FAVORIT

Rum i huset? - mitt !!
Typ av musik? - venne.
Månad? - juli !



DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - nepp
Köpt någonting? - jadå ett par shorts & säker mer haha
Varit sjuk? - noo
Träffat nån ny person? - nae
Saknat någon? - ja!
kramat någon? - ja

SENASTE


Låt du hörde: engel
Film du såg: jönssonligan hehe
Drink du köpte: vetinte
Mat du åt: haaha vetifan vad det heter
Gången du åt en 7-Eleven korv: ?
människa du slog: vet faktiskt inte.
längsta bussresa? stockholm
Irritation: snön & vintern



nu vet ni lite mer om mej ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0