saknar dig mer för varje dag

Sitter nu i sängen & känner att jag måste skriva ett litet inlägg eller jag känner att det här kommer bli rätt långt.
Nu ska jag allafall plugga & se på solsidan , har också hämtat tacochips & smootie mmmm..Marabou haha skoja !

Ae men har packat klart nu för imorgon , det är bara handbagaget kvar som ska packas i skolväskan ;)
- Värmen , Here I Come !

För er som inte vet åker jag imrgon natt så jag kommer till skolan imorgon :)
Imorgon slutar jag klockan 3 sen hem & fixa & försöka sova en stund så jag orkar bilresan hela natten & sen flygresan på förmiddagen ! Åh vad jag ser fram emot allt det här nu.

Men jag skriver imorgon innan jag åker solklart ! ;)

- evelina min allrabästavän , jag älskar dig sjukt mycket , det vet du ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0